روزهای ناهمسان

کسی که دو روزش با هم یکی باشد متضرر است

روزهای ناهمسان

کسی که دو روزش با هم یکی باشد متضرر است

روزهای ناهمسان

صفحه شخصی سید عبدالله صالح نژاد
دکترای مدیریت دولتی - منابع انسانی
مدرس دانشگاه
تجربه اجرایی در امور مدیریت منابع انسانی

پیوندهای روزانه

فارسی کردن اعداد در پاورپوینت و آفیس

سید عبدالله صالح نژاد | جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ق.ظ

برای فارسی کردن اعداد در پاورپوینت 2010 و 2013 باید تنظیمات زیر را از کنترل پنل انجام دهید.

ابتدا به control panel برید

بعد region  رو انتخاب کنید یا گزینه  change date,time or number format

در تنظیمات region که ظاهر میشه گزینه additional setting  رو انتخاب کنید

و نهایتا در آخرین گزینه یعنی use native digits گزینه context انتخاب میشه و تمام.

البته باید بعد از تنظیمات دوباره اعداد مورد نظرتون رو با صفحه کلید فارسی در پاورپوینت وارد کنید زیرا فرمت قبلی ها به صورت پیش فرض لاتین بوده.

موفققق باشید.

نظرات  (۵۸)

  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    و بازدید وب خود را افزایش دهید
    سلام.
    ممنون از راهنمایی تان.
    با سلام ممنون از راهنماییتون.
    سلام
    من زدم نشد.
    سلام
    ممنون از راهنماییتان
    تشکر!!
    عالی بود
    با تشکر. عالی بود. ممنون

    خیلی خیلی ممنون عالی بود.
    مرسی دوست عزیز :)
    ممنونم از شما
    ممنووووون

    مرسی

    ممنون
    دمت گرم
    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ye alame merccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
    مرسی.کلی دنبالش گشته بودم.سر بزنگاه کمکم کردید
    بسیار ممنون و متشکرم.
    ممنون..
    ممنون. خیلی روش خوب و سریعی بود. راستی لازم نبود اعداد را دوباره تایپ کنم. یک بار که پاورپوینت را بستم و دوباره باز کردم درست شد.
  • محمد حقیقت
  • بسیار عالی. و کاربردی.
    من که استفاده کردم. ممنون
  • ...............
  • واقعا که
    مرسی از راهنماییتون
    با تشکر
    ممنون خدا خیرتون بده
    بسیار ممنون
    سلام 
    خیلی ممنون از راهنماییتون 

    Thanks alottttt

    :)

    ممنون.
    بسیار عالی

    با تشکر فروان از راهنمایی شما

    ممنون

    دقیق و صحیح انجام دادم اما عمل نکرد

    متشکرم
    با سلام ، اما برای من اعداد تغییر نکرد و همچنان لاتین هستش

    پاسخ:
    علتش اینه که فرمت ورودی شما لاتینه
  • تجهیزات آشپزخانه صنعتی
  • عالی عالی تشکر من برای سایت تجهیزات آشپزخانه صنعتی یه پاورپوینت می خواستم تهیه کنم که به کمک شما مشکل شماره فارسی در این اسلایدها حل شد ، سپاس مجدد
    خیلی ممنون
    موفق باشید
  • سیدابراهیم
  • با یک بار بستن برنامه های آفیس، روش فوق بر روی آخرین ورژن ویندوز 10 64 بیتی و سپس باز کردن مجدد آن، (آفیس 2017) عمل کرده و لذا، هیچ نیازی به دانلود ابزار یا پلاگین خاصی برای این موضوع احساس نمی شود.
    با تشکر.
    سلام ببخشید من این عملیات رو انجام دادم ولی درست نشد. راهنمایی می کنید؟
    واقعا دستتون درد نکنه ...
    استاد من برای پایان نامه حتما تاکید می کرد که شماره صفحه در پاور پوینت باید فارسی باشه ..
    متشکرو
    بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار عالی بود،ممنون
    بسیار سپاسگزار م
    با تشکر و سپاس فراوان.
    آقا سید
    دستت درد نکنه....
    برای من باز هم اعداد انگلیسی هستن 
    هرکاری کردم درست نشد بعد کاری که گفتین هم پاک کردم دوباره نوشتم هم بستم پاور رو دوباره باز کردم 
    64بیتی ویندو 10 رو دارم آفیسمم 2013 هست
  • پرشین گلف
  • درود یزدان بر تو استاد گرانسنگ.....

    کارم راه افتاد امیدوارم در همه کارهات سربلند باشید.

    سپاس بیکران
    خیلی ممنون عالی بود
    سپاس از راهنماییتون
    سلام
    اعداد در پاور پوینت من فارسی است اما شماره صفحات انگلیسی است. لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    به پست دوم ترفند مراجعه فرمایید
    ممنونم
    کسانی که نشد ، فونت فارسی خود را عوض کنند.
    سپاس گذارم
    ممنون ساده و کاربردی
     ممنونم، 
    خیلی عالی بود ! 

    سلام. متاسفانه مشکل من بر عکس همه است. اعدادی که در word به انگلیسی نوشتم در پاورپوینت فارسی نوشته شده. لطفا راهنماییم کنید چطور می تونم اونها رو انگلیسی کنم؟
    خیلی عالی بود ! 



  • ساده قدیمی
  • سلام خسته نباشید
    این راه حل اصلی نیست
    فکر کنم کامنت گذاران عزیز توجه داشته باشند.
    با این تغییر در فایل اصلی فرمت تغییر نخواهد کرد.
    دوستان سلام 
    یه راه دیگه هم هست:
    مثلا برای فارسی کردن اعدادی که به عنوان lable یا همان لیبل بر روی نمودار پاور پوینت نمایش داده می شوند از این روش استفاده کنید:
    ابتدا در نموداری که در پاور پوینت دارید کلیک راست بر روی لیبل (یا هر جایی دیگه که میشه از روش زیر فارسیش کرد بعضی از قسمت های پاورپوینت هستند که میشه از روش زیر فارسیش کرد)
    سپس انتخاب گزینه format data lables
    سپس انتخاب گزینه number
    سپس انتخاب گزینه custom
    سپس تایپ کد زیر در قسمت خالی
    [$-3010000]0.000
    یا این کد
    [$-3010000]0
    سپس زدن دکمه add 
    سپس دکمه close
    می بینید که فارسی میشه


    مرسییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی